fbpx

זימון תור לטיפול במרכז השירות

אנא השאירו לנו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם לכל המאוחר במהלך יום העסקים הבא לביצוע זימון תור לביקור במרכז השירות:

מלא פרטים

תודה על פנייתך,
נציגינו ייצרו עמך קשר
חדשות מושגים מגזין כתבות רכב מדריך רכב
11.03.2017

5 טיפים שיכינו את רכבכם לקיץ

הקיץ בישראל מתאפיין כידוע בטמפרטורות גבוהות ואחוזי לחות משמעותיים. כתוצאה מכך, אתם צריכים להכין את הרכב לתקופה החמה ולהתחשב בעיקר באורות, במזגן, בלחץ האוויר בצמיגים, בתקינות המגבים ובכל מה שנמצא מתחת למכסה המנוע. הנה המדריך המלא

הכנה לקיץ רלוונטית לכל בעלי הרכבים בישראל. הקיץ המקומי נוטה להיות לח בצורה קיצונית והטמפרטורות מזנקות כבר לקראת סוף האביב. את ההכנה כדאי לבצע באופן מקצועי על רכב משפחתי וגם בדגמים של רכב שטח או רכב קומפקטי. לא יודעים איך עושים זאת? קבלו את הטיפים המרכזיים:

  1. בדקו את האורות והפנסים

החורף שוחק את פנסי הרכב בגלל העיבוי והשימוש באורות במספר שעות גדול יותר של היום מגדיל את הסיכוי לנורות שרופות. כתוצאה מכך, אתם חייבים לבדוק היטב את האורות והפנסים לפני שהקיץ מתחיל. בדיקת אורות יכולה להתבצע במוסך או באופן עצמאי. הבדיקה במוסך תמיד מומלצת בגלל שהיא מספקת אינדיקציה ברורה, אבל ברכבים חדשים תוכלו להסתפק בבדיקה שטחית בלבד.

  1. ודאו שהמזגן מקרר

אין צורך להרחיב על המשמעות של נסיעה ברכב בקיץ הישראלי בלי מזגן. ההזדמנות שלכם לוודא שהמזגן מקרר היא בדיוק עכשיו, גם אם יש לכם רכב שטח שאיתו אתם מתכננים לצאת לטיולים ארוכים. במידה והמזגן לא מקרר לשביעות רצון, הסיבה קשורה בדרך כלל למחסור בגז. אם המזגן לא מקרר למרות שאין מחסור בגז, תצטרכו להגיע למוסך כדי לבדוק האם יש בעיה בחיישן.

  1. בצעו בדיקת לחץ אוויר בצמיגים

לחץ אוויר נמוך בצמיגים יגרום לרכב שלכם לסטות ולאבד שליטה, בעוד לחץ אוויר גבוה מדי יעלה את צריכת הדלק ואת הסיכוי לפיצוץ בצמיג. בצעו לחץ אוויר בצמיגים פעם בשלושה שבועות והתאימו את הלחץ להנחיות היצרן. שמירה על לחץ אוויר תקין חשובה גם בדגמי רכב קומפקטי, למרות שהם קטנים יותר מרכבים משפחתיים.

  1. בדקו את תקינות המגבים

יש בדיקות שאתם יכולים לבצע בלי לצאת מהרכב. הפעילו את המגבים כדי לבדוק האם הגומי התייבש ונצלו את הביקור הבא בתחנת הדלק כדי להחליף אותם. בדיקת תקינות המגבים חשובה בקיץ למרות שאין סיכוי לגשם, כי סביר להניח שתרצו לנקות את החלון מאבק ואובך. בנוסף, החלפה של המגבים תמנע הוצאות מיותרות בעתיד.

  1. פתחו את מכסה המנוע

הקדישו לפחות כמה דקות לבדיקה יסודית מתחת למכסה המנוע. את הקיץ הקרוב תוכלו לעבור בשלום רק אם תבדקו את מפלס המים במכל העיבוי, את כמות נוזל הבלמים ושמן המנוע ואת נוזל הגיר. כמו כן, בצעו בדיקת הידוק סביב קטבי המצבר ונקו את הקורוזיה. אל תחכו לרגע שבו תתקעו עם הרכב באמצע כביש סואן. הפכו את הבדיקות מתחת למכסה המנוע לחלק בלתי נפרד מתחזוקת הרכב ולא תתחרטו.

Loading...

לנסיעת מבחן

לפגישת ייעוץ
אייקון של טלפון

צור קשר עם נציג

יש להזין שדות חובה.

מלאו את מספר הטלפון והמערכת תחבר אותך
מיידית עם נציג מכירות לתיאום נסיעת מבחן
המספר נקלט בהצלחה
מיד תחוברו!

לפניות בנושא שירות לקוחות הנכם מוזמנים להתקשר

*5789

אייקון של מעטפה

צור קשר

נסיעת מבחן

לחצו כאן לתאום נסיעת מבחן באופן דיגיטלי

 

או מלאו את הפרטים למטה ואנחנו נחזור אליכם בהקדם

יש להזין שדות חובה. שם, טלפון, מייל, ועיר הינם שדות חובה


פרטים אישיים שתמסור ישמשו את "מאיר" חברה למכוניות ומשאיות בע"מ וכן חברות בקבוצת מאיר אשר להן מטרות דומות, עבור כל עניין הקשור והנלווה לרכישת מוצריה ושירותיה, לרבות לצורך ניהול וייעול השירות, לצרכים תפעוליים, שיווקיים וסטטיסטיקה, עיבוד המידע ודיוור ישיר לצורך מטרות אלו. המידע עשוי להיות מועבר לכל גורם חיצוני שימצא לנכון לצורך המטרות המנויות לעיל ובכפוף להוראות כל דין. מובהר כי אין חובה חוקית למסור את המידע ומסירתו תלויה ברצונך".

פרטייך נשלחו בהצלחה!
אנו נחזור אלייך בהקדם

       
תודה על פנייתך,
הודעה עברה לטיפול נציגינו
       
תודה על פנייתך,
הודעה עברה לטיפול נציגינו

מוקד מכירות ארצי

*2099

שירות לקוחות "מאיר"

03-9182100