fbpx

זימון תור לטיפול במרכז השירות

אנא השאירו לנו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם לכל המאוחר במהלך יום העסקים הבא לביצוע זימון תור לביקור במרכז השירות:

מלא פרטים

תודה על פנייתך,
נציגינו ייצרו עמך קשר
חדשות מושגים מגזין כתבות רכב מדריך רכב
11.03.2017

כל הדרכים לבחירת הרכב המשפחתי המושלם

רכב שמותאם לצרכי המשפחה יכול ללוות אותה לאורך שנים. בשביל לבחור את הרכב הזה בצורה נכונה תצטרכו להגדיר את הדרישות והתקציב ולהתייחס למפרט הטכני. בנוסף, כדאי לתאם נסיעת מבחן ולהתרשם מהרכב מקרוב

מכוניות משפחתיות נמצאות בקטגוריה הנמכרת והנפוצה ביותר בישראל. אלו רכבים שמיועדים להסעת שני הורים ועד שלושה ילדים, עם תאי מטען גדולים ו-4 או 5 דלתות. נפחי המנוע של הרכבים המשפחתיים מתחילים ב-1.2 ליטר טורבו ויכולים להגיע עד 2 ליטר. בנוסף, המטרה העיקרית של רכב משפחתי היא להתאים לצרכי המשפחה בטווח הקצר והארוך.

רכב אמין ילווה את המשפחה לאורך זמן וגם אחרי שהיא תתרחב. מצד שני, לא תמיד קל למצוא רכב כזה. מגוון הדגמים עשוי לבלבל את קהל היעד ויש צורך בבדיקה לעומק של הפרמטרים השונים. הדרך לבחור את הרכב המושלם עוברת בהגדרת דרישות, תקציב, מפרט ונסיעת מבחן.

הגדרת דרישות ומסגרת תקציב

בשלב הראשון תצטרכו להגדיר את הדרישות מהרכב. כדאי להחליט האם להשתמש ברכב לנסיעות ארוכות בלבד כמו למשל חופשות משפחתיות, או לחילופין לסידורים על בסיס יום כמו הסעות לבתי הספר, הגנים, החוגים והחברים. רק באמצעות הגדרה של הדרישות ניתן לבצע סינון גס בין הדגמים ולהתמקד במכונית המושלמת.

בשלב השני ניתן לקבוע את מסגרת התקציב לרכישת רכב חדש או משומש. מבצעי רכב חדש אמנם עוזרים לממן את ההוצאה באמצעות ליסינג, הלוואה או פריסת תשלומים, אבל יש מקרים שבהם דווקא רכב יד שנייה ייתן את המענה המקיף ביותר. הגדרה של מסגרת התקציב מונעת חריגות ומבטיחה שמירה על איכות חיים גבוהה לאורך זמן.

המפרט הטכני והביצועים

בשלב השני כדאי להיכנס לעובי הקורה ולבחון את המפרט הטכני והביצועים של רכב משפחתי. רכב חסכוני יצרוך מעט דלק ויבקר רק לעיתים רחוקות במוסך. האינדיקציה לרמת החיסכון של הרכב כוללת התייחסות לנפח המנוע ומספר כוחות סוס.

בנוסף, יש לבצע בדיקת בטיחות ואבזור. חשוב לזכור שהרכב אמור לשמש את כל בני המשפחה בגילאים שונים. רצוי לתת עדיפות לרכב עם תא מטען גדול, מערכות בטיחות למניעת נעילת גלגלים או מתן התרעה על סטייה מנתיב ואבזור מלא כמו מערכת מולטימדיה ובלוטות’.

נסיעת מבחן והתרשמות כללית

הדרך לבדוק את המפרט הטכני של הרכב היא לתאם נסיעת מבחן מסודרת. אפשר לתאם את הנסיעה מול נציגי היבואנים של הרכבים החדשים ולגשת אל אולמות התצוגה, או מול אדם פרטי שמוכר רכב יד שנייה. נסיעת מבחן חשובה כי היא תעניק לכם הזדמנות לגבש דעה על בסיס התרשמות כללית.

בצעו את הנסיעה במסלול שבו אתם צפויים להשתמש ברכב, כמו למשל עם סיבובים בתוך העיר, בין הגנים וכדומה. כך תדעו איזה יתרונות באמת מציע לכם הרכב ומה הערך המוסף שלו בהשוואה לדגמים אחרים.

Loading...

לנסיעת מבחן

לפגישת ייעוץ
אייקון של טלפון

צור קשר עם נציג

יש להזין שדות חובה.

מלאו את מספר הטלפון והמערכת תחבר אותך
מיידית עם נציג מכירות לתיאום נסיעת מבחן
המספר נקלט בהצלחה
מיד תחוברו!

לפניות בנושא שירות לקוחות הנכם מוזמנים להתקשר

*5789

אייקון של מעטפה

צור קשר

נסיעת מבחן

לחצו כאן לתאום נסיעת מבחן באופן דיגיטלי

 

או מלאו את הפרטים למטה ואנחנו נחזור אליכם בהקדם

יש להזין שדות חובה. שם, טלפון, מייל, ועיר הינם שדות חובה


פרטים אישיים שתמסור ישמשו את "מאיר" חברה למכוניות ומשאיות בע"מ וכן חברות בקבוצת מאיר אשר להן מטרות דומות, עבור כל עניין הקשור והנלווה לרכישת מוצריה ושירותיה, לרבות לצורך ניהול וייעול השירות, לצרכים תפעוליים, שיווקיים וסטטיסטיקה, עיבוד המידע ודיוור ישיר לצורך מטרות אלו. המידע עשוי להיות מועבר לכל גורם חיצוני שימצא לנכון לצורך המטרות המנויות לעיל ובכפוף להוראות כל דין. מובהר כי אין חובה חוקית למסור את המידע ומסירתו תלויה ברצונך".

פרטייך נשלחו בהצלחה!
אנו נחזור אלייך בהקדם

       
תודה על פנייתך,
הודעה עברה לטיפול נציגינו
       
תודה על פנייתך,
הודעה עברה לטיפול נציגינו

מוקד מכירות ארצי

*2099

שירות לקוחות "מאיר"

03-9182100