זימון תור לטיפול במרכז השירות

אנא השאירו לנו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם לכל המאוחר במהלך יום העסקים הבא לביצוע זימון תור לביקור במרכז השירות:

מלא פרטים

תודה על פנייתך,
נציגינו ייצרו עמך קשר

נסיעת מבחן

אצלנו בהונדה, החוויה מתחילה כבר בנסיעת המבחן. אנחנו מזמינים אותך להרגיש את הרכבים שלנו, ולקבל את ההחלטה הנכונה.
על מנת שנוכל לשלוח לך מידע:

1בחר דגם:

2מלא פרטים

תודה על פנייתך,
נציגינו ייצרו עמך קשר תוך 3 ימי עסקים
אייקון של בית אייקון של בית ראשי
אייקון של טלפון אייקון של טלפון שיחה עם נציג
אייקון של מעטפה אייקון של מעטפה צור קשר
05.05.2019

תקנון מבצע "חבר מביא חבר"- הרצליה

הרצליה
1.         החל מיום 15.4.2019 ועד ליום 31.12.19 “מאיר” חברה למכוניות ומשאיות בע”מ, ח.פ. 510485261 (“החברה“) תקיים מבצע בסניף מכירות הרצליה (ובסניף זה בלבד) (“הסניף“), במסגרתו יוכלו לקוחות אשר רכשו רכב בסניף לקבל טיפול ראשון חינם ללא כל עלות וזאת בכפוף לרכישת רכב חדש על ידי מכר שהופנה לסניף על ידם. אין כפל מבצעים או הנחות.
2.         המבצע יחול על הזמנות שתבוצענה בין המועדים 15.4.2019 ועד ליום 31.12.19 (להלן: “תקופת המבצע“). החברה תהא רשאית לסיים את המבצע או לשנות את תקופת המבצע בכל עת, על פי שיקול דעתה הבלעדי.
3.         ההשתתפות במבצע לרוכשי רכב בסניף בתקופת המבצע בלבד.
4.         תנאי המבצע:
לקוח אשר במהלך תקופת המבצע יבצע הזמנה לרכישת רכב בסניף, ייהנה מטיפול ראשון חינם ללא כל עלות וזאת בכפוף לרכישת רכב חדש על ידי מכר מטעמו שהופנה על ידו לסניף (“ההטבה“). ההטבה תינתן במועד ההזמנה ובכפוף לפירעון תשלום מלוא ההזמנה במהלך תקופת המבצע.
על מנת לקבל את הזכאות להטבה, על הלקוח לשלוח אי-מייל לסניף, לכתובת AsafJa@MCT.CO.IL , ולציין במסגרתה מהו הקשר שלו למכר שהפנה. מובהר כי ההטבה אינה ניתנת להעברה לאחר ותינתן ללקוח המפנה בלבד.
מובהר כי מתן ההטבה כפוף לכך שהמכר שהופנה על ידי הלקוח לא מוכר לחברה. ככל שהמכר קיים משכבר במערכת הסניף (לרבות מסיבה שהתעניין באמצעות אתר האינטרנט של החברה ברכישת רכב), לא יוכל ליהנות הלקוח מההטבה.
אין כפל מבצעים, הנחות והטבות. ככל שללקוח אפשרות ליהנות מיותר ממבצע אחד, יוכל הלקוח לבחור, בהתאם לשיקול דעתו הבלעדי, מאיזה מבצע ברצונו ליהנות במסגרת רכישת הרכב בסניף.
5.         לחברה מוקנית הזכות לשנות ו/או להפסיק את המבצע או חלקים ממנו בכל עת ובכל שלב בכפוף לפרסום הודעה על כך בסניף, ללא צורך בנימוק ו/או בהודעה מוקדמת, והכל בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי והמוחלט, לרבות במקרה בו יתברר כי חלה מניעה, תקלה, שיבוש או הפרעה מכל סוג שהוא לקיום המבצע או כי בוצעו זיוף או מרמה בקשר עם המבצע.
6.         כל זכויות הקניין הרוחני במבצע הינם רכושה הבלעדי של החברה. זכויות אלה חלות, בין היתר, על כל תוכנה, קובץ גרפי, שמות וסמלים מסחריים, טקסט וכל חומר אחר הכלולים במבצע.
7.         לבתי המשפט בעיר תל-אביב תהא סמכות השיפוט הבלעדית והייחודית בסכסוכים הקשורים בתקנון זה או הנובעים ממנו.
8.         כל תקלה, שיבוש, איחור וכדומה, אשר מקורם בכוח עליון, מלחמה, פיגועים, שביתה, אסונות טבע וכיו”ב, וכן אירועים שאינם תלויים בחברה, לא יחשבו להפרה של תקנון זה, ולא יזכו את המשתתפים בו בכל סעד ו/או זכות ו/או תרופה.
9.         כל המעוניין יוכל לעיין בתקנון זה במשרדי הסניף ברחוב המנופים 10, הרצליה, שיהיו פתוחים בימים א’- ה’ מהשעה 9:00 ועד השעה 18:30 וביום ו’ ובערבי חג מהשעה 9:00 ועד השעה 13:00.
10.      בכל מקרה של סתירה בין הפרסומים, ההודעות והתכתובות מטעם החברה לבין הוראות תקנון זה, תגברנה הוראות תקנון זה.
11.      תקנון זה מנוסח בלשון זכר לשם הנוחות בלבד והוא מכוון לבני שני המינים.
12.       בהשתתפותו במבצע מסכים, מאשר ומצהיר המשתתף כי קרא את התקנון וכי הוא מקבל עליו את כל הוראותיו וכל תנאיו.
אייקון של טלפון

צור קשר עם נציג

יש להזין שדות חובה. טלפון הינו שדה חובה

מלאו את מספר הטלפון והמערכת תחבר אותך
מיידית עם נציג מכירות לתיאום נסיעת מבחן
המספר נקלט בהצלחה
מיד תחוברו!

לפניות בנושא שירות לקוחות הנכם מוזמנים להתקשר

*5789

אייקון של מעטפה

צור קשר

נסיעת מבחן
מכירות
שירות
ציי רכב

נסיעת מבחן

יש להזין שדות חובה. שם, טלפון, מייל, ועיר הינם שדות חובה

פרטים אישיים שתמסור ישמשו את "מאיר" חברה למכוניות ומשאיות בע"מ וכן חברות בקבוצת מאיר אשר להן מטרות דומות, עבור כל עניין הקשור והנלווה לרכישת מוצריה ושירותיה, לרבות לצורך ניהול וייעול השירות, לצרכים תפעוליים, שיווקיים וסטטיסטיקה, עיבוד המידע ודיוור ישיר לצורך מטרות אלו. המידע עשוי להיות מועבר לכל גורם חיצוני שימצא לנכון לצורך המטרות המנויות לעיל ובכפוף להוראות כל דין. מובהר כי אין חובה חוקית למסור את המידע ומסירתו תלויה ברצונך".

       
תודה על פנייתך,
הודעה עברה לטיפול נציגינו

מוקד מכירות ארצי

*2099

שירות לקוחות "מאיר"

03-9182100